Artikel über KCD

Dieses Thema im Forum "Fundgrube: Kingdom Come & Warhorse Studios" wurde erstellt von janfo, 17. Aug. 2014.

1. janfo

janfo Edler

2. janfo

janfo Edler

3. janfo

janfo Edler

4. janfo

janfo Edler

5. janfo

janfo Edler

Hier passt es glaube am besten rein:
    Im offiziellen Forum hat jemand im Thread "An update on Alpha" was interessantes gepostet was wohl von dem igromania artikel (russisch) stammt

Igromania said:
    Those who participated in the Kickstarter campaign, will very soon have access to the Alpha-version. But according to the vision of the developers, that Alpha differs from everything we are accustomed to, and the testing will be handled in another way. First, they will launch a version where you can only run and jump. Then, let's say, combat would appear. Then - archery. Then - quests. And in such a way that Alpha would gradually get new functions until it finally turns into the full game.

Der poster hat es wohl aus dem russischen übersetzt, ich kann also auch nicht dafür garantieren dass es stimmt was er schreibt und ob die Info von Igromania stimmt. Aber da es recht Interessant ist dachte ich, poste ich es mal.

6. janfo

janfo Edler

Ich weiß nicht ob ihr diese #gamergate sache verfolgt habt (ich nur wenig) aber DanVavra hat sich da ja kräftig eingemischt. Hier ist ein Artikel/Interview mit Dan dazu: http://techraptor.net/2014/09/12/interview-daniel-vavra/

Aber Interessant ist vor allem was dort bezogen auf das Spiel steht:
    We had a strong playable female character before all this started. We have gay characters in the game, and we have different minorities in the game, because all I want is to have a mature, strong story. A story that I wanted to tell for years, and I am not going to change it because of outside pressure.

Also scheinbar sind schwule Charaktere somit bestätigt wenn man der Quelle glauben schenken kann.
    Hier noch etwas das mehr in Richtung GamerGate geht:
    "If you don’t have a gay character in your game, you are homophobic, if you do have gay character in your game, you are homophobic, because they don’t like the character. If women in your game look good, you are sexist, if they look bad, you are sexist, if you can fight with them, you are misogynistic, if you can’t fight with them, you are using them as objects, if you don’t have any women, because there is no correct way how to have them, you are misogynistic.
    It’s a witch hunt and it’s affecting my artistic freedom."

"Yes I do think that some of the journalist will not like me and our game. I believe that some people may start thinking that I support people who hate women even though I absolutely do not. I may lose some friends. But I think that fighting for freedom of speech and artistic freedom is very important. And I think that some of journalists just crossed the line and somebody should say that."

Zuletzt bearbeitet: 15. Sep. 2014
    syL gefällt das.

Diese Seite empfehlen